piątek, 1 marca 2013

Haul Time !!

 Hejciaaaa 11
Dziś haul . ostatnio byłam na "małych zakupach i kupiłam sobie to :
Mały i praktyczny koszyczek na szpargałki z PEPCO , za korzystną cene : 0,69 zł.
Odżywka z Rossmanna Isana ( ja mam ta żółtą , ale chce wam pokazac rowniez inna wersje ) za 3,29 zł  .Jeśli chodzi o jej działanie to włosy są naprawde bardziej miękkie i nie puszą sie . polecam .
Krem do rąk Garnier z rossmana za ok . 6-7 zł . Super nawilża , szybko się wchłania i nie ma mocnego zapachu . jak dla mnie super. Ten z ziaji co kiedys wam pokazywalam mnie uczulił .
Peeling z drogerii NATURA za 5,49 . Miałam wcześniej fioletowy (czarna porzeczka ) i jego recenzje znajdziecie w którymś z moich pierwszych postów . :-)
Zalotka do rzęś  z pepco  za 4,99 . Zalotka jak zalotka , ważne zeby podkręcała nasze rzęsy .
3 lakiery firmy SAFARI . Są tanie i fajne ale rożowy i żółty prześwituja i trzeba nakladac kilka warstw . Ja je kupiłam w chińczyku , ale wiem że te lakiery są wszędzie dostępne m.in na targu :-)
ZIAJA wazelina biała z drogerii NATURA kupiona z 2,99 . Gdy jestem w szkole uzywam pomadki ochronnej z nivei ( niedługo recenzja ) ale na noc w domu smaruje usta grubą warstwą wazeliny i są naprawde gładkie i zdrowe.
Mały pilniczek z PEPCO , za ok. 3-4zł . Mam taki sam tylko ze wiekszy z czarnym uchwytem , ale chcialam mniejszy zebym go zawsze  miala w kosmetyczce .
Odświerzacz do ust ( w sprayu ) z drogerii NATURA  kupiony z ok 5zł . Kupilam go poniewaz gdy cos jjem w szkole np.drozdżówke , no to posmak nie jest za przyjemny. ja mam miętowy ale jest tez miętowo-cytrynowy . Naprrawde świetna sprawa :-)

Mam nadzieje że wytrwaliście do końca . Może ktoś z was też ma takie produkty ? Paaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz