poniedziałek, 25 marca 2013

Big shopping - haul

Witajcie !
Dwno mnie tu nie było ale to tylko i wyłącznie przez szkołe i brak wolnego czasu . Dzis mam dla was haul i recenzje tych produktów pojawią sie nie długo . pierwsze 3 produkty nie są dla mnie , ale dla mojej mamy z okazji urodzin ( jak kogos to interesyuje to 13 kwietnia ) . wszystkie te żeczy zostały kupione w drogerii rossmann.Zdjecia jak zwylke nie są mojej twóroczosci ale te ktore dodaje sa po prostu wyrazniesze , zapraszam ! Na razie będą tylko zdjęcia  , ale dokładniejsze recenzje i ceny pojawią sie niedługo , więc czekajcie cierpliwie . Tak jak mowilam , to jest dla mojej mamy :
A teraz to co kupiłam dla siebie : 


To wszystko jeśli chodzi o moj houl kosmetyczny , myslałam ze będzie tego więcej no ale cóż...
Czekajcie cierpliwie na post z recenzjami , no to paaaaaa !!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz