środa, 20 lutego 2013

Nokia Asha 300 :-)

Hejkaaa !!
Właśie jestem mega szczęśliwa . Dlaczego ? Mam nowy telefon ! Wiem ze to nie najfajniejszy model ale mi sie podoba . Ja mialam wczesniej takiego rozsuwanego samsunga , ale sie rozkraczył . Zepsuł sie po 1,5 roku a zostalo mi jeszcze drugie tyle umowy ( bo mialam go na karte ) . Musialam chodzic z taka starą nokią (cegła XD )Wczoraj poszlam z mamą do punktu plusa i okazalo sie ze ja wzielam tego samsunga na 4 lata a moja mama inny telefon na 3 lata . A moja kochana mama powiedziala zebym sobie wybrala telefon " za złotówke " a ona poczeka az mi sie skonczy umowa i ona wtedy wezmie dla siebie . Jesli cos z tego zrozumieliscie to gratulacje :-)A więc moj nowy telefon to Nokia asha 300 (wersja czerwona) i wygląda tak :
Ktoś z was też ma taki telefon ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz