wtorek, 13 listopada 2012

TAG - To czy To ?

Cześć ! Po tyodniowej przerwie przychodze do was z tagiem . Serdecznie przepraszam za moją nieobecność na blogu , ale byłam chora ( nie przeziębiona ) i musiałam jeżdzić po lekarzach . Więc przejdzmy do tagu ... Aha , i pytania przygotowała moja przyjaciółka , która prosiła mnie o nie zdradzanie jej tożsamości :-) Więc tak ... ( pytań jest 10 , wiem że mało ale  , no cóż ... )

1. Szminka czy błyszczyk ?   - błyszczyk
2.     Długopis czy pióro ?     -  długopis
3.     Kawa czy herbata ?      -   ee... nie wiem ... to i to ! :-)
4. Zeszyt w linie czy kratkę ? - w kratkę
5. Hip - hop czy rock /pop ? - rock / pop
6.       Lody czy shake ?        - hmm... chyba shake
7. Serduszko czy gwiazdka ? - serduszko :-)
8. Laptop czy zwykły komputer ? -  mam to i to , ale chyba wybiore zwykły komputer
9. The Wanted czy One Direction ? - One Direction ! <3
10 . Buty na koturnie czy trampki ? - na nie zawysokiej koturnie :-) , ale zależy bo jak ide gdzies z kumpelami to zakładam trampki albo adidasy czy coś , a jak w gości do kogoś to wiadomo , coś elegandszego :-)
 Mam nadziegę że ten post wam się spodobał  i jeżeli macie jakieś pytania to wysyłajcie je na mojego maila :  martazaba77@interia.pl  no to papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz